בן גביר: "בגיל 17 הפגנתי מול ביתו של דרעי, אבל הוא השתנה"

מהדורת הבוקר No Comments on בן גביר: "בגיל 17 הפגנתי מול ביתו של דרעי, אבל הוא השתנה"

ח"כ איתמר בן גביר בשיחה עם 'קול חי': "בטח שאני מדליק אש במדורה, גם אתה בבני ברק מדליק אש במדורה. בוא נחזור לגרמניה. תבין, הבית שלידו אני נמצא רחוק במרחק כמה מאות מטרים מארזי הבירה ושמואל הנביא. מאז שאני שם לא הרימו יד על המשפחה היהודית בשמעון הצדיק"

21:33
27.04.24
בנצי לייזרוביץ No Comments on ביתר עילית: בית כנסת עלה באש; בנס לא היו נפגעים

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

חה"כ איתמר בן גביר שוחח עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן במהדורת הבוקר על פעילותו בשכונת שמעון הצדיק. "בטח שאני מדליק אש במדורה, גם אתה בבני ברק מדליק אש במדורה", אומר בן גביר. "בוא נחזור לגרמניה. תבין, הבית שלידו אני נמצא רחוק במרחק כמה מאות מטרים מארזי הבירה ושמואל הנביא. מאז שאני שם לא הרימו יד על המשפחה היהודית בשמעון הצדיק".

"עד מתי נתקפל לאיומי החמאס", מוסיף בן גביר. "רוב השוטרים אוהבים אותי מאוד מאוד, אבל יש להם הנחיות מהשר ומהמפכ"ל, פניתי לבג"ץ שדרש מהם תשובות. לא להאמין על התנהלות בית המשפט העליון, מביא לעבריינים לנצח".

עוד אמר בן גביר: "אני מחברי הכנסת שעובדים גם בפגרה. אני השגתי את מה שרציתי כי כל זמן שהלשכה שלי שם יש אבטחה. אבל ברגע שאלך יפקירו את התושבים היהודים בשמעון הצדיק. עמר בר-לב עוזר למחבלים ולפורעים".

בן גביר דיבר על יחסיו עם יו"ר ש"ס וסיפר: "כשהייתי בגיל שבע עשרה עמדתי מול ביתו של דרעי עם שלטים בהפגנות. מאז הוא השתנה. למדתי להכיר אותו, הוא למד להכיר אותי, אם הייתם אומרים לי לפני כמה שנים שאהיה מיודד איתו הייתי אומר מאיזה כוכב נפלת".



0 תגובות